Sofy Blog

Sofy Blog

Az első blogom

2021. január 15. - Sofy Taylor

Sziasztok!

 

Ez az én első bejegyzésem. Tudom ez egy elég slampos szöveg, hogy az én első blogom, bla bla bla...

Minden esetre nem arról szeretnék beszélni nektek, hogy miért kezdem el ezt a blog témát. Igazából csak arra gondoltam, hogy le írom ki is vagyok én.

A születési évemet nem kötöm az orrotokra, de azt elmondhatom, hogy február 13-án születtem. A Sofy név, bármennyire is tetszik, nem az igazi nevem. A valódi nevem, amit a szüleim után/től kaptam az nem más mint Szabó Zsófi. Állat mániás vagyok, ezért aztán jelenleg 2 macskával élek együtt, illetve a párommal, de őt nem sorolom az "állat" kategoriába. 

Nem fogok neki állni regélni, hogy mi a kedvenc színem, vagy hogy mi a kedvenc állatom. Ez olyan tipikus kérdés ami igazából senkit sem érdekel igazán, illetve én is gyerekkoromban(kb 10 évesen) kérdeztem ilyet utoljára valakitől. 

Amennyiben nem profi a blog bejegyzések kidolgozása elnézéseteket kérem, de most vagyok itt először. még csak próbálgatom, hogyan is működik ez az oldal.

Nem tudom, hogy miről fognak szólni a bejegyzéseim, mert nem tudom mi az ami érdekelne bennőtöket. Ha van valami kifejezett téma, amit itt kerestek, írjátok le nyugodtan kommentbe.

Remélem hogy te, nyájas olvasó, aki ezeket a sorokat olvasod. Remélem elégedett leszel az én blogommal!

A bejegyzés trackback címe:

https://sofytaylor.blog.hu/api/trackback/id/tr3416391380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása